علی لاریجانی بار دیگر کرونا گرفت و بستری شد

0

رسانه‌های ایران گزارش داده‌اند که علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس، بار دیگر به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده است.

خبرگزاری تسنیم نوشته است که آقای لاریجانی به دلیل “بروز مجدد علائم کرونا، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.”آقای لاریجانی در ماه فروردین و در دوره ابتدایی شیوع ویروس کرونا در ایران هم به کووید-۱۹ مبتلا شد. در آن زمان او هنوز رئیس مجلس بود و بعد از بروز علائم و نتیجه مثبت آزمایش او مدتی در قرنطینه بود. خبرگزاری‌‌ها نوشته‌اند که حال عمومی آقای لاریجانی بعد از ابتلای دوباره به کرونا “مساعد” گزارش شده است. علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و در هفته‌های اخیر نام او در ارتباط با موضوع مذاکرات با چین درباره سند توافق ۲۵ ساله با این کشور به عنوان یکی از مقام‌های غیردولتی اما بانفوذ در این گفت‌وگوها مطرح شده بود

آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران در هفته‌های اخیر به شدت بالا رفته که بعضی کارشناسان دلیل آن را شیوع “موج دوم” کرونا می‌دانند. وزارت بهداشت ایران در بسیاری از مناطق از جمله تهران، پایتخت، “وضعیت قرمز” اعلام کرده و از مردم خواسته تدابیر بهداشتی و ایمنی از جمله زدن ماسک را رعایت کنند. از ابتدای شیوع کرونا تعدادی از مقام‌های ایران هم به این ویروس مبتلا شده‌اند. روز دو‌شنبه شش مرداد هم اعلام شد که علی ربیعی، سخنگوی دولت هم به کووید-۱۹ مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده است. تعدادی از نمایندگان مجلس دهم و یازدهم هم به این ویروس مبتلا شدند و چند نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *