ابتکار موفق فعالان صنعت مد در دوران کرونا؛‌ تولید ماسک‌هایی هماهنگ با لباس عروس، داماد، و ساقدوشان

0

A woman wearing face mask to protect against coronavirus walks past the closed bridal shop with a mannequin decorated with face masks, in Moscow, Russia, Monday, April 6, 2020. The new coronavirus causes mild or moderate symptoms for most people, but for some, especially older adults and people with existing health problems, it can cause more severe illness or death. (AP Photo/Pavel Golovkin)

پوشیدن ماسک در مراسم عروسی اگرچه بی‌تردید اولین بوسه را برای عروس و داماد سخت می‌کند، ولی در این چند ماه گذشته یک امر عادی شده است.

به گزارش فاکس نیوز، بسیاری از کشورها پس از ماه‌ها تعطیلی اکنون اجازه برگزاری مراسم عروسی به شرط پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را می‌دهند. در بسیاری از موارد استفاده از ماسک حتی برای عروس و داماد هم الزامی است.

در این میانه صنعت مد نیز بیکار ننشسته و شروع به تولید ماسک‌هایی کرده است که به لباس عروس و داماد بیاید. برای مثال یک بوتیک لباس عروس که در ماه فوریه گذشته در شهر دابلین ایرلند باز شده به فکر این افتاد که ماسک عروس تولید کند و در آمد حاصل از آن را به پرسنل خط مقدم مبارزه با کرونا در یک بیمارستان محلی اهدا کند.

ولی این بوتیک اکنون می‌گوید که با فرارسیدن فصل عروسی‌ها، سفارش‌های زیادی را برای تولید ماسک‌هایی هماهنگ با لباس‌های عروس، دریافت می‌کند. حتی مشتریان دنبال ماسک‌هایی هستند که به لباس‌های ساقدوش‌های عروس هم بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *