ترامپ: بازنده انتخابات ریاست جمهوری نخواهم بود و نظرسنجی‌ها جعلی است

0

President Donald Trump speaks during a Cabinet Meeting in the East Room of the White House, Tuesday, May 19, 2020, in Washington. (AP Photo/Evan Vucci)

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا، روز یکشنبه ۱۹ ژوئیه در مصاحبه‌ای گفت که او بازنده انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا نخواهد بود و همه نتایج نظرسنجی‌ها در این مورد جعلی و نادرست است.

ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: «من بازنده انتخابات نخواهم بود زیرا نظرسنجی‌ها درست نیستند و آنها در انتخابات سال ۲۰۱۶ هم جعلی بودند و اکنون نیز از آن زمان بسیار بدتر جعلی تر هستند».

او ادامه داد: «آنها با ۲۲٪ درصد از جمهوریخواهان مصاحبه كردند ، و شما می‌توانید ببینید چه اتفاقی می‌افتد. بعضی از نظرسنجی‌ها مرا در بیشتر ایالت‌ها به عنوان صدرنشین آراء انتخابات آینده قرار داد».

ترامپ افزود: «من به شما می‌گویم که من نظرسنجی‌های Fox News را باور ندارم ، زیرا آنها در نظرسنجی‌های سال ۲۰۱۶ و بسیاری از نظرسنجی ها اشتباه کردند. بایدن نمی تواند دو جمله را به طور هم زمان تکمیل کند. آیا آمریکایی‌ها آماده پذیرش چنین وضعی و آمریکا با چالش‌های اساسی روبرو است، هستند»؟.

«اوباما و بایدن بر فعالیت‌های تبلیغات من جاسوسی می‌کردند»

ترامپ گفت که او تنها رئیس جمهوری است که برای ایالات متحده خدماتی ارائه داد که دیگر رئیس جمهوری‌های آمریکا در طول تاریخ نتوانستند انجام دهند.

او افزود:«من تنها رئیس جمهوری در تاریخ ایالات متحده هستم که بیش از هر رئیس جمهور دیگر در این کشور طی سه سال و نیم بیشترین خدمات را در آن هم در بدترین شرایطی که آدم‌های غیر منصف برایم ایجاد کردند، انجام دادم ».

ترامپ اظهار داشت:«باراک اوباما و جو بایدن بر فعالیت‌های تبلیغاتی من جاسوسی کردند و این اتفاقی است که پیش از این هرگز در تاریخ آمریکا نیفتاده است».

او خاطرنشان کرد: «بسیاری از افراد باید ۵۰ سال در زندان باشند ، زیرا آنها به صورت غیر قانونی بر فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری من جاسوسی می کردند».

ترامپ با اشاره به بحران کرونا و برنامه دولتش برای رویارویی با این بیماری همه گیر گفت، کرونا رفتنی است من به شما گفتم و اکنون هم تکرار می‌کنم که کرونا به زودی ناپدید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *