خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی به دختر جرج فلوید سهام شرکت دیزنی را هدیه داد

0

- New York, NY 11/11/13 - 2013 Glamour Women of the Year Awards, sponsored by L’Oréal Paris, to honor courageous and inspiring women who are changing the world. -PICTURED: Barbra Streisand -PHOTO by: Amanda Schwab/Starpix -LOCATION: Carnegie Hall -AMR3220900 Editorial - Rights Managed Image - Please contact www.startraksphoto.com for licensing fee Startraks Photo New York, NY For licensing please call 212-414-9464 or email sales@startraksphoto.com

باربارا استرایسند، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی، سهام شرکت دیزنی را به عنوان هدیه به جیانا فلوید، دختر ۶ ساله جرج فلوید فقید که ماه گذشته در بازداشت پلیس مینیاپولیس درگذشت، اهدا کرد.

به گزارش سی‌ان‌ان، در یک حساب اینستاگرام که برای این دختر خردسال باز شده است، تصویری ازاو در حالی که برگه سهام را در دست گرفته، پست شده و زیر آن نوشته شده است: «باربارا استرایسند، به خاطر این بسته از شما سپاسگزارم. من حالا یک سهامدار دیزنی هستم.»

در این پست به تعداد سهامی که این خواننده ۷۸ ساله برای جیانا خریده، اشاره‌ای نشده است.

به نوشته سی‌ان‌ان، این برنده جوایز گرمی همراه با سهام شرکت دیزنی، نسخه‌ای از دو آلبوم «نام من باربارا است» و «من را باربارا بدانید» خود را نیز برای این دختر کوچولو فرستاده است.

در روزهای گذشته برخی شهرهای آمریکا شاهد اعتراض‌هایی به خاطر مرگ جرج فلوید بود. جرج فلوید مرد ۴۶ ساله آمریکایی‌ آفریقایی‌تباری بود که روز دوشنبه ۵ خرداد توسط مامور پلیس سفیدپوست شهر مینیاپلیس در ایالت مینه‌سوتا به ظن کلاهبرداری بازداشت شد.

پلیسی که او را بازداشت کرد، برای چند دقیقه پایش را روی گردن جرج فلوید گذاشت و در نهایت فلوید در بازداشت درگذشت. پلیس بعدا گفت، فلوید هنگام دستگیری مقاومت می‌کرد. با این حال این پلیس و سه مامور دیگر اخراج شدند و شهردار مینیاپولیس علیه این پلیس اعلام جرم کرد.

پرزیدنت ترامپ پیشتر خواستار تحقیق اف‌بی‌آی و دادستان کل آمریکا در این مورد شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *